Продавець Інтернет-магазин Автозапчастини розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
376 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 25.03).

+380 (50) 567-15-28
+380 (97) 924-83-88
Інтернет-магазин Автозапчастини
Кошик

ЕКОНОМІЯ ПАЛИВА ТЕПЕР ДОСТУПНА КОЖНОМУ?!?

ЕКОНОМІЯ ПАЛИВА ТЕПЕР ДОСТУПНА КОЖНОМУ?!?

ЕКОНОМІЯ ПАЛИВА ДОСТУПНА КОЖНОМУ?!?

 

Кожен автолюбитель рано чи пізно починає придивлятися до того, скільки бензину або дизеля вживає його «залізний кінь». Це поняття відносне, і коли цифра витрат зростає, ми починає шукати способи, щоб зменшити паливний «апетит» свого автомобіля.

 

ПРИЧИНИ ЗБІЛЬШЕННЯ ВИТРАТИ ПАЛИВА

 

Умовно можна розділити на:

- ОБ'ЄКТИВНІ (суто ТЕХНІЧНІ ПРОБЛЕМИ вузлів і агрегатів, які в той чи інший час виходять з ладу).

- ✔️СУБ'ЄКТИВНІ (так званий ЛЮДСЬКИЙ ФАКТОР, коли витрата палива може збільшуватися стилю водіння, перевантаження автомобіля, установки на нього додаткового обладнання та іншого).

Причина витрати палива
 

До найбільш часто зустрічається технічних причин зростання споживання двигуном бензину або дизеля відносяться:


1. Пізнє запалювання. Навіть при незначному зміщенні кута випередження запалювання (на один градус) витрата палива може збільшитися на 1 %. Відповідно, чим більше зміщується цей кут, тим більше зростає витрата палива автомобіля.

 

2. Зазори в свічках запалювання. Причиною підвищеної витрати палива можуть стати неправильно виставлені зазори (тобто порушення мінімальної відстані між центральним і бічним електродом) у свічках запалювання, що призводить до перебоїв у роботі свічок і підвищення витрати палива в середньому на 4%.

 

3. Низька температура охолоджуючої рідини. Якщо температура «охлаждайки» нижче розрахункової, то мотор використовує більше палива для прогріву, з-за цього витрата палива може зрости в середньому на 10%.

 

4. Знос циліндропоршневої групи. Зазвичай це трапляється на великих пробігах або при тривалому використанні неякісного бензину або дизеля, значною мірою підвищується споживання палива.

 

5. Знос кривошипно-шатунного механізму. З-за виходу з ладу поршневих кілець, зносу поршнів і циліндрів знижується компресія в циліндрах, внаслідок чого падає потужність двигуна. Щоб наростити потужність, частіше доводиться натискати на педаль акселератора, що призводить до підвищеного витраті палива.

 

6. Знос зчеплення. При виході з ладу вузлів зчеплення, і, як наслідок, пробкусовках, доводиться постійно перегазовывать, що неминуче веде до збільшення витрати пального.

 

7. Знос механізму газорозподілу. При зносі цього механізму (порушення теплових зазорів клапанів; витягування зубчастого ременя і зношування зубчастих шківів, або знос ланцюга і зірочок приводу; знос масло відбивних ковпачків і так далі) відбувається втрата герметичності циліндрів, з-за чого знижується тиск в кінці такту стиснення і початку такту розширення. Це призводить до підвищення витрати палива, втрати потужності двигуна.

 

8. Знижений тиск в шинах. Низький тиск в покришках сприяє високому опору коченню, що призводить до підвищеного витраті палива (до 3% при зниженні тиску з 2 до 1.5 атмосфер в одному колесі). Слід враховувати, що якщо тиск упав нижче норми тільки в одному колесі, то це вже може спровокувати збільшення витрати пального.

 

9. Несвоєчасна заміна повітряного фільтра. Порушивши періодичність заміни повітряного фільтра (наприклад, не змінивши його при проходженні ТО), можна спровокувати збільшення паливного «апетиту» мотора, так як забитий фільтр перешкоджає надходженню в двигун повітря, який необхідний для ефективного згорання паливної суміші.

 

10. Несправність термостата. Поломка цього агрегату (наприклад, термостат заклинив у відкритому стані) може, особливо в зимовий час, привести до недостатнього прогріву двигуна до робочої температури, що тягне за собою збільшення витрати палива.

 

11. Забруднення паливних форсунок. Через утворення на соплах форсунок смолистих відкладень (з'являються при частому використанні пального низької якості) порушується їх герметичність, внаслідок чого паливо не надходить в достатній кількості в циліндр, і не відбувається його ефективне згоряння. А це веде, крім іншого, і до підвищеного витраті палива.

 

13. Нестабільна робота датчиків електронного управління двигуном. З-за помилок налаштування датчиків положення дросельної заслінки, витратомірів надходить повітря, кисневих датчиків, в електронний блок управління двигуном передається некоректна інформація про роботу основних вузлів двигуна. Внаслідок чого у двигун надходить збіднена або збагачена паливна суміш, що веде до втрати потужності двигуна і збільшення витрати пального.


 

♀️До суб'єктивних чинників, з-за яких збільшується споживання палива двигуном автомобіля, можна віднести наступні:

 

✔️1. Перевантаження автомобіля. Навантажуючи машину надміру, ми, тим самим, провокуємо підвищення витрати палива. Кожні «зайві» 100 кг перевантаження ведуть до збільшення витрати пального на 10%, навантажений багажник на даху призводить до підвищення споживання палива на 40% (порожній - на 5%). Витрата при цьому залежить від конструкції багажника, його аеродинамічності і швидкості движаения автомобіля.

 

✔️2. Їзда з відкритими вікнами. При тривалому русі на швидкості понад 50 км/год з відкритими вікнами погіршуються аеродинамічні характеристики автомобіля, витрата палива зростає в середньому на 4%.✔️3. Різке гальмування/прискорення. Така стрибкоподібна манера їзди призводить до різкого підвищення витрати палива, так як двигун постійно відчуває навантаження і вимагає більшої кількості пального.

 

✔️4. Установка на автомобіль додаткового обладнання (обважування, спойлери). Всі ці, не передбачені заводом-виготовлювачем конструкції порушують аеродинамічні характеристики автомобіля, що тягне за собою підвищений паливний «апетит».

 

✔️5. Постійна робота магнітоли/кондиціонера. На харчування електронних або кліматичних систем автомобіля йде значна кількість пального. Так, при їзді з включеним на повну потужність кондиціонером витрата палива може збільшитися в середньому на 15%, а при постійно включених мультимедійних системах - на 7%.

 

✔️6. Використання масел і рідин з невідповідними для двигуна і трансмісії параметрами. Виробник не дарма рекомендує заливати в мотор або трансмісію масла і рідини з певними параметрами в'язкості в процесі численних випробувань вибирається той тип масла, який оптимально підходить для зазначених агрегатів. Якщо ж власник автомобіля вибирає, наприклад, масло з в'язкістю вище рекомендованої, витрата палива може збільшитися на 10-15%.

 

✔️7. Використання ближнього та дальнього світла фар. Постійно ввімкнене ближнє світло фар може спровокувати підвищення витрати палива в середньому на 5%, тоді як при ввімкненому дальньому світлі паливний «апетит» мотора може збільшитися в середньому на 10%.

 

Дотримуйтеся цих простих правил і економія палива не змусить себе чекати!!!

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner